REJESTRACJA / 7.00‑17.30 58 304 22 60 lub 61
WYNIKI BADAŃ UMÓW WIZYTĘ

 

 

Jesteśmy Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej

i głównym celem naszej działalności jest zapobieganie chorobom oraz pomoc choremu Pacjentowi przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa przetwarzanych informacji.

 

Nasza oferta jest kompleksowa i obejmuje opiekę lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, lekarzy specjalistów, kompleksową opiekę pielęgniarską, diagnostykę medyczna i rehabilitację.

Cały zespół, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, jest gotów służyć Pacjentowi swoją wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami.

Remontowane i nowocześnie aranżowane wnętrza Przychodni zapewnią Pacjentowi miłą atmosferę.

 

Opracowanie i wdrożenie i ciągłe doskonalenie

Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2022 jest ukierunkowane na:

spełnienie wszelkich niezbędnych wymagań stron zainteresowanych,

 lepsze wykorzystanie umiejętności personelu ,

  podniesienie satysfakcji z wykonywanych zadań oraz zadowolenie Pacjentów z opieki
w naszym zakładzie,

ochronę informacji dotyczących Pacjentów,

zapewnienie pacjentom kompletnej i spójnej informacji o usługach naszej Organizacji,

ochronę informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych,

realizację procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii informacyjnych,

właściwy dobór dostawców oraz kontrolowanie powierzonych im procesów informacyjnych,

przeprowadzanie cyklicznej analizy ryzyka związanego z funkcjonującymi procesami oraz bezpieczeństwem przetwarzanych informacji,

monitorowanie skuteczności zastosowanych zabezpieczeń oraz szybkiego reagowania na incydenty,

zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony informacji,

zapewnienie integralnej informacji do bieżącego funkcjonowania i rozwoju,

wprowadzenie i monitorowanie zabezpieczeń systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji,

analizę ryzyk i szans procesowych oraz biznesowych, która odzwierciedla, kontekst oraz kompetencje naszej Organizacji do istniejącej sytuacji ukierunkowanej na spełnienie potrzeb klientów, innych stron zainteresowanych systemem zarządzania i niezależnych organów kontroli.

                 

Zarząd Spółki

30.04.2025