Jesteśmy Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej
i głównym celem naszej działalności jest zapobieganie chorobom oraz pomoc choremu Pacjentowi przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa przetwarzanych informacji.
Nasza oferta jest kompleksowa i obejmuje opiekę lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, lekarzy specjalistów, kompleksową opiekę pielęgniarską, diagnostykę medyczna i rehabilitację.
Cały zespół, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, jest gotów służyć Pacjentowi swoją wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami.
Remontowane i nowocześnie aranżowane wnętrza Przychodni zapewnią Pacjentowi miłą atmosferę.
Opracowanie i wdrożenie i ciągłe doskonalenie
Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2022 jest ukierunkowane na:
spełnienie wszelkich niezbędnych wymagań stron zainteresowanych,
lepsze wykorzystanie umiejętności personelu ,
podniesienie satysfakcji z wykonywanych zadań oraz zadowolenie Pacjentów z opieki
w naszym zakładzie,
ochronę informacji dotyczących Pacjentów,
zapewnienie pacjentom kompletnej i spójnej informacji o usługach naszej Organizacji,
ochronę informacji gwarantujących bezpieczeństwo świadczonych usług medycznych,
realizację procesów biznesowych z wykorzystaniem nowoczesnych i bezpiecznych technologii informacyjnych,
właściwy dobór dostawców oraz kontrolowanie powierzonych im procesów informacyjnych,
przeprowadzanie cyklicznej analizy ryzyka związanego z funkcjonującymi procesami oraz bezpieczeństwem przetwarzanych informacji,
monitorowanie skuteczności zastosowanych zabezpieczeń oraz szybkiego reagowania na incydenty,
zapewnienie zgodności z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony informacji,
zapewnienie integralnej informacji do bieżącego funkcjonowania i rozwoju,
wprowadzenie i monitorowanie zabezpieczeń systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji,
analizę ryzyk i szans procesowych oraz biznesowych, która odzwierciedla, kontekst oraz kompetencje naszej Organizacji do istniejącej sytuacji ukierunkowanej na spełnienie potrzeb klientów, innych stron zainteresowanych systemem zarządzania i niezależnych organów kontroli.
Zarząd Spółki
30.04.2025